Tänään sain valmiiksi tämän shedir pipon. Mallista tykkään paljon mutta käyttämäni sisu lanka ei ole minun ystäväni vaikka väristä taasen tykkään tosi paljon. Sitä lankaakin oisi vielä kerä jäljellä. Täytyisi tehdä pipolle tumput kaveriksi, ei houkuta yhtään.

Shedir

1851385.jpg

Voih, tuo poika on niin syötävä. Meidän eskarilainen. Pojalta lähti ensimmäinen hammas eilen, siskon avustamana. Hammas oli jo kuukauden päivät heilunut ja sisko sitten päätti että nyt se hammas otetaan pois. Sillä tuleehan silloin hammaskeiju käymään. Aikoinaan kun hänellä heilui hampaat, hän vain nyppi ne pois. Maitohampaat oli sitten ennen koulua vaihtunut rautahampaisiin. Silloin kun minä olin pieni niin voi kun niitä heiluvia hampaita itkettiin pelosta, hampaan lähteminen kun niin sattui.

1851399.jpg

Malli; Shedir
Lanka; SandnesGarn Sisu

Ihme tautini ei meinaa mennä ohi. Olen taasen kuumessa ja olo on kuin pieksityllä kissalla. Välillä sattuu ihan hengittääkkin ja hengästyn tosi helposti. Kävin tänään lääkärissä, ei täti muuta meinannu kuin kolme päivää sairaslomaa. Ja käski tulla takas jos ei mee ohi. Täytyy levätä, tätä se tais ennustaa kun jo pari viikkoa sitten kirjoitin että olen niin väsynyt.