Hip hei! Sain tälläisen, kiva.

1899293.jpg

Oikein pelasti päivän, kun sain ip-hoidosta viestin etten ollut ajoissa hakenut lastani hoidosta. Hän kun on kolme tuntia koulun jälkeen hoidossa ja silloin kun menevät retkellä saa olla tunnin pidempään. Meidän olisi pitänyt hakea hänet neljältä. Itse vain ajattelin että täytyy viideltä hakea  ja sitä että ehdin sopivasti töistä hakemaan hänet.  Koululaiset kun olivat menneet kirjastoon retkellä,  minä en ole vielä antanut hänelle lupaa lähteä sieltä omin päin kotiin. Matkaa kertyy ja kun koulussa ei saa olla puhelinta niin ei voi soittaa jos tulee hätä. Ok, tunnustan että pitäisi antaa hänen enemmän itse matkustaa mutta silti...

No täti sitten ripitti minua niin että. Ja minä olin pahoillani, ihan tosissani olin unohtanut asian. Ja en todellakaan tee tälläistä tahallaan. Mutta ei, pitäähän sitä saada sanoa jos ei osata käyttäytyä sääntöjen mukaan. Tätihän oisi tietty voinu soittaa silloin neljältä eikä varttia vaille viisi, niin oisi mies ehtinyt hakea hänet.

Että tälläinen paha mieli, toisaalta näin pienestä jutusta.

Mutta tosiaan tämä auttoi pahaan mieleen. En vielä ainakaan jatka karvista eteenpäin kun aika moni sen on jo saanut.

Kiitos Taru!