
Kukkapenkki ei ole oikein edennyt, tarvitsemme lisää multaa, paaaljon. Toivottavasti kukanalkuni vielä jaksaisivat viihtyä väliaikaisissa purkeissaan terassilla. Haaveilen myös leikkimökin maalauksesta jos sää sen sallisi.
maanantai, 21. heinäkuu 2008

Pirkanmaalainen, kolmekymppinen, kahden lapsen äiti tyttö 2/00 ja poika 12/02. Käsityöt ovat lähellä sydäntäni. Siinä sivussa harrastan (venäjän kielen alkeita, tämä harrastus on nyt vähän jäissä) ja liikuntaa.
Kommentit