Kävimme hakemassa tytön mummulasta, samalla reissulla poikkesimme Asuntomessuilla. Tyttöä olikin ollut jo kova ikävä. Ja hänellä meitä.
Asuntomessuilta ei irronnut mitään suurta ahaa elämystä. Nyt jälistä päin kameralta kuvia katsoessani huomaan mitä ideoita olen kotiini hakenut. Keittiöremontti... ei kai. Siis, sohvalle paljon uusia tyynyjä ja värejä. Makuuhuoneemme kaipaa uutta sisustusta, lähinnä päiväpeittoa ja tyynyjä. Tytön huoneeseen isompi koulupöytä ja ideoita hänen sekä pojan huoneen sisustamiseen. Puutarha ideoita. Paljon olin kyllä kuvannut sellaista mitä itse olinkin ajatellut tekeväni kotonani, tiedä vain sitten milloin.

Itse Vaasa on aika tuulinen sekä rento kesäkaupunki, mutta ei olisi minulle sopiva kotikaupungiksi.
Kotikylässäni poikkesin paikallisessa kaupassa, sieltä ostin nämä kukkaruukut. Olen aina tykännyt pelkistetystä sisustuksesta ja näissä ruukuissa on tuollainen pitsireuna. Joten jäin miettimään että sainko messuilta ihastuksen huvilatyyliin. Tiedä sitten.

1787889.jpg

Mehikasvit ovat mielestäni aivan ihania. Messukuvia voin laittaa myöhemmin kunhan olen tarkemmin selaillut kuvia.

Ai niin kirjoitin otsikoksi paluu arkeen, sisarukset osaavat erosta huolimatta riidellä niin kuin ennenkin.